PAY-LAŞ-MAK....

merhaba
kullanılmayan bilgi gerçekten unutuluyormuş.bayağı zamandır blog şifremi hatırlamaya çalışıyordum sonunda deneye deneye buldum.atölye malzemelri dağıtılmış kime ne verilmiş nasıl olmuş pek bilmiyorum ama bildiğim tek şey atölyeye katılıp orda eğitim alan arkadaşlar -bu mesleğin öncecilik,önde olma ,' BEN ' hastalığnı rağmen - paylaşmayı ögrendiler ve uyguladılar ve nihayet atölyenin sonunda paylaşmayı bilenler paylaşarak üretiklerini büyük keyifle izledi.
Atölye bitti şimdi bize yakışan bu paylaşımı sürdürmektir birbirimiz hakkında şu şunu almış buna bunu vermişler bana vermediler demek yerine kim ne almış sorup öğrenelim.malzemeyi alan arkadaşlarda tıpkı caner'in yaptığı gibi ya ben malzeme aldım ama sizinle paylaşırım demeli bence.bunları yaparsak sanırım ortada sorun kalmaz. bunu yapmazsakta iletişimci gençlerin iletişimsizlik yüzünden kısır tartışmalarla yıpranması sorunu dağ gibi durur karşımızda...
ben bu gülerde tatlı bir telaş ve heyacan içerisindeyim çünkü yaz sezonunu ayırdığım belgesel projemin ön hazırlık kısmını bitirdim ve sıra o uzun ama heyecen dolu yola çıkmaya geldi.belgesel süresince tuncelide olacağım olurda yolu düşen olursa ya da atölyede dersimli olan ve bu yaz dersimde olan varsa bana ulaşsın lütfen. (sağlamseher@hotmail.com)
sevgiler...

Hiç yorum yok: