Filmturkey'li Olmak! :)

Çok uzun süredir bloga yazı yazmak istiyordum fakat hiç fırsat bulamadım. Ve bu arada o kadar çok gelişme oldu ki projemizde, hepsini teker teker anlatmam çok uzun sürer.
Ama bütün yaşanan olaylardan sonra proje benim için tek kelime ile 'inanılmaz'dı.

Haksızlıklardan müzdarip veya başka sebeplerle projeden memnun olmayan pek çok arkadaş var.. Neden bilmiyorum ama bana kötü görünen birşey yoktu projemizde. Tabi ki çok sıkıntılı günler geçirdim ama başta Nefin Hocamı, ekip arkadaşlarımı gerçekten çok özlüyorum. Herşey çok eğlenceli ve tam olmasını istediğim gibiydi. Bütün yorgunlukları, koşuşturmacaları özlüyorum, hatta yaşadığım o kokunç stresli günleri de:)

Bu kadar özlem duyan bir tek ben değilim tabi ki. Tekrar tekrar görüşmek, irtibatı koparmamak istiyoruz ve bu nedenle katılabilecek tüm proje arkadaşlarımla İstanbul'da bir buluşma organizasyonu yapmayı düşünüyoruz! Daha önce pek çok sefer bunun hayalini kurduk zaten ama yaz geldi artık, bu hayali gerçekleştirmeliyiz!

Ayrıca biz İstanbul'dayken Nefin Hocamın belgeseli tamamlanmış olsa ne kadar güzel olur! O kadar merak ediyorum ki ortaya nasıl bir film çıkacağını.

Umarım buluşma planımız gerçekleşir ve ne kadar muhteşem vakit geçirdiğimizi buraya yazarım:)

Hiç yorum yok: