Merhaba,

Özellikle ekipman dağıtımı konusunda fikirlerimi sunmak istiyorum.

Bana da bi ekipman verildi (doğru ya da yanlış). Antakya da,Antalya da ve İstanbul da Sinema Toplulukları kurdum ya da içlerinde bulundum .Bu ekipmanla şimdiden 11 kısa film çektim.

Peki kaç tanesinde yönetmen olduğumu biliyor musunuz?

Sadece birinde...

Ne diye 10 tane adamı ekipmanımı kullandıkları halde yönetmen yapayım ki? En fazla senaryo ya isimlerini yazar avuturdum.

Hak hukuk meselesinde ise... Bu projenin bir iç tüzüğü yok. Etik açıdan da bir sıkıntı yok bence. Şimdiye kadar çoğumuz kimselerin milyarlar döktüğü eğitimleri bedavaya aldık.

Bana ekipman verildi evet. Ona göre hakettim buna göre etmedim. Peki bunu kim belirliyor? Amerika'ya giderken oraya gitmeyi kaçımız haketti? kaçımız etmedi?

Peki gidenlerin içinde niçin sadece ben eleştiriyordum o zaman bu hak hukuk mevzusunu da... Çok yetenekli birkaç arkadaşımın gitmediği için üzülüyordum. Herkes niçin havasına bakıyordu?

Kimseyi eleştirmek istemiyorum. Söylemek istediğim tek şey gerçekten hepimizin fazlasıyla kâr da olduğudur. Yine de istanbul'da ya da civarında filmturkey üyesi olsun ya da olmasın dayanışmaya ihtiyacı varsa bana ulaşabilir...

Sevgilerle kalın

Caner Apiş

Hiç yorum yok: