Bende DEK istiyorum evde sıkldıkça EYÇDİVİ yapacağım!

Herkese merhabalar

Ben aslında projenin başlarında blog açmış şifresini unutmuş bir daha da girememiş ve aslında pekte umursamamış birisiyim…
Fakat girip baktığımda baya ciddi yazışmaların yazıldığını fark ettim ve benim yazacağım yazının da ciddiye alınması için şimdi yazmam gerektiğine inanıyorum..
Yazma sebebim ise bir arkadaşımla muhabbet esnasında projede hoşumuza gitmeyen bazı gidişatların olduğunu fark etmemizdir..
Bunu dile getirmemiz gerektiğini düşünerek yazmaya karar verdik lafa nasıl gireceğimi bilemiyorum kimseye haksızlık ve saygısızlık etmek istemiyorum fakat bu projede herkese eşit davranılması gerektiğini ve bunun hocalarımız tarafından prensip edinmiş olmaları gerektiğin düşünerek içime oturmuş olan bu durumdan sizlere ve buradan projeyle ilgilen herkese yakınıyorum bazı arkadaşlarımızın şahsına bilgisayarlar ve hatta kameralar verilmesi (evet bunlara ihtiyacım var yada yok) fakat neye göre bu araç ve gereçler şahsi olarak dağıtıldı pek anlam vermiş değilim bu konuda kafamda birçok soru işareti var . Belirttiğim gibi kimseyi kırmak ve terbiyesizli yapmak istemiyorum, fakat eşitsizliğin yıkıldığına dair bir fikir belirmiş durumda şuan kafamda , lütfen bunu yıkın. Zor olsa da ayrıca Artvin de şahsi olarak verilen bilgisayar yerine Artvin deki öğrencilerin kullanması için bir bilgisayar gönderildiğini ve bununda yolda gelirken kırıp bozulduğunu ve halen daha temin edilmediğini de yeni öğrenmiş bulunmaktayım gerçekten çok ilginç …Evet bu seneki durumum nedeniyle aktif olmayabilirim fakat bu benim ileride hiç çekim yapmayacağım anlamına gelmiyor gereğinin yapılmasını rica ediyorum...

Teşekkür ediyorum saygılarımda,

Artvin 1 Ceren Cebeci

Hiç yorum yok: