Geç Kalmış Teşekkür

Filmdeki emekleri sonsuz grup arkadaşlarım Seher Saglam ve Büşra İnalcık,
Amerikadaki yoğun tempomuz sırasında size ulaşamamış olabilrim lütfen darılmayınız lütfen bozulmayınız. Hem ayrıca aramızda bir fotoğrafın lafımı olur .. Biz hergün aynı sabah aynı okulda simit ayran menüsüyle okula gidip çekim yapmadık mı? Biz her toplantıdan sonra bir demlik çayı paylaşmadık mı? Lafını yapmayalım bir fotoğrafın şimdi..
En çok merak ettiginiz şey tahmin ediyorum galamızdır.Kabul etmek gerekirse sizin de orda olup sizin de filmimizin adı söylendiğinde ayağa kalkıp seyirciyi selamlamanızı çok isterdim. Gerçekten filmi çekerken çektiğiniz bütün sıkıntıları, zorlukları bir anda unutturuyor insana.. Ama çok üzülmüyorum çünkü daha herşey bitmedi.Ankara'da da galamız olacak.Bir an önce ocak ayı gelsin istiyorum bu yüzden.. Sizin çoktandır hakettiğiniz ayakta alkışlanacak emekleriniz Ankara'da yerini bulacak. En kuvvetli alkışlayan seyircinizde ben olacağım.
SEVGİLER EDİRNE 1

Hiç yorum yok: