Yinee 3.Devre Yorumlarımız

Sona doğru yaklaşırken sürekli projenin bitmek üzere olduğuna dair yazılar.. Ben şahsen blogların çok daha fazla kullanılıyor olmasına seviniyorum. Çünkü aynı projede olduğumuz aynı heyecanları aynı duyguları yaşadığını tahmin ettiğim arkadaşlarımın çekimlerde neler yaşadıklarını ve proje hakkındaki genel düşüncelerini bilmek gerçekten çok güzel.. Şu ana kadar facebooktan, msnden v.s. pek çook kişiyle tanıştım belki ama bloglar sayesinde tanıştığım ilk kişi Gaye:)) ve blogların iyi bir haberleşme yöntemi olduğunu tecrübe etmiş olmuştum..

Bu arada Gaye'nin son yazısında söylediklerine kesinlikle katılıyorum ve birebir aynı olayları yaşadığımızı görüyorum:))..Aynı olaylar yaşandı ve aynı düşünceleri hissettim..

Tekrar çekim yapacağını öğrenmek, türlü aksilikler... Çocuklarla çalışmış olmanın verdiği zorlukları tekrar tekrar hatırlamak.. Hatta bizim grubumuz için söyleyebilirim ki ne kadar uğraşırsak uğraşalım elimizde olmayan sebeplerden dolayı (hava şartları, oyuncuların durumu gibi..) filmimiz son ana kadar süren bir çalışmanın ürünü oldu..

Nefin Hocamızın, 'Dünyada herkesin yapamayacağı çok zor iki meslek vardır, biri maden ocaklarında çalışmak diğeri film çekmek' lafını iyice anladık 3. devrede.. Ayrıca grup olarak sadece bizi çekselerdi manyak film olurdu, bu kadar da tahlihsizlik olmaz, da dedik sık sık..

Ama söyleyebileceğim şu ki bu proje için çok uğraştık ve bizde hep beraber çalışmanın sonuçları olarak güzel filmler ortaya çıkardık:)

Hiç yorum yok: