Konya - Basın Toplantımız

Çekimler dışında da çok şey yaşadık Konya olarak. Beni en şaşırtan olaylardan biri basın toplantımızdı mesela.

Basından gelen gazete ve televizyondan arkadaşlarlar tuhaf sorularıyla bir projeye ne kadar önyargılı yaklaşabildiklerini ispatlamış oldular.
İletişim Fakültesi olan bir şehirde böyle bir projenin gereksiz olduğu düşüncesi, Konya'da çekilen bir filmin neden Mevlana'yla ilgili olmadığının sorulması gibi..
Oysa ben çok daha farklı olabileceğini düşünmüştüm basın toplantımızın.. Ben bile onların yerinde olsam çok daha ilginç sorular sorabilirdim. Kabul ettikleri gibi enteresan bir proje gerçekleştiriyoruz ve bunu tanıtımını yapmak istiyoruz. Türkiye'de ilk defa yapılıyorsa böyle bir iş, ve bunun için Konya seçilmişse neden hala tuhaf karşılanıyor. Bence bu tip etkinlikler bir şehrin kalitesini ve toplumun algısını artırır. Fazlasıyla olumsuz eleştiri yapılabilecek bir durumla karşılaştığımızı söyleyebilirim kısaca..

Ama akşam tüm yerel tv kanallarında konuşmalarımızı dinlemek çok hoştu:)) Ertesi gün de bizzat tarafımdan tüm gazeteler sabah erkenden alındı ve haberlerimiz teker teker okundu:))
Yolda karşılaştığım arkadaşlarımın, öğretmenlerimin 'Aa Nihancım seni televizyonda gördük, ne kadar güzel.. İyi işler başaracaksınız.. Çok güzeldi..' gibi aşırı sevindirici konuşmalarıyla karşılaşmak müthiş.. Evet herkese anlattığım kadar var bu proje:)) Her yönden güzel:)) Her ne kadar basın toplantımızın o anki havası pek iyi değil gibi gelse de bize, çıkan haberler çok gururlandırıcıydı:))

Hiç yorum yok: