nihan'ın isteği üzerine =)

SELAMLAR!!
ben gaye..=)
3. devremiz bitti bizim.. filmlerimizle beraber hocalarıda uğurladık..
ne kadar çaaabuuukk geçti farkettim az önce..=)
nefin hocayla röportaj yaparken onada söylemiştim.. ben bu projede sadece film nasıl yapılır 'ı öğrenmedim..insanlarla nasıl iletişim kurarım,hiç bilmediğim ortamlarda nasıl kendimi tanıtırım ws.ws. bunların hepsini öğrendim..
bunların hiç birininde yazılı bi şekilde bulabilceğimi sanmıyorum.. hepsi 'an' da öğrenilen 'an' da uygulanan şeyler..
bide hep söylüyorum... mükemmel insanlar tanıdım.. ki bi çoğunuda tanıyamadım..=)
umarım şubatta ankarada onlarıda tanıma şansım olur..
ilginç gelen şeylerden biride..
aramızda çok sağlam bişiyler olmuşş bunuda farkettim az önce..
sanki Nihanla yıllardır görüşüyorumdaa telefonda hertelden çalıyorum..
biricik kardeşim Miyase hep yanımda..
Amcam'da ... ne derdim oluyosaa direk ammmmmcaaaa modundayım:D
ki Gökhan 'da öyle..herşeyimi paylaşabiliyorum..
Cunoyu'da unutmuyorum.. sanırım şu sıralar en büyük keyif veren şey onun tatlı sohbeti..
evini unutmuşummmm=) söylemiştim zaten..kesinnn unuturum diye=)acayip kaynaştık onunlada..
Memoyla yeni yeni konuşmamıza rağmen baya iyiyiz..=)
kesin birilerini unutcam ben:d şimdiden özür..
sevinçlermiz srunlarımız yaklaştıryo bizi brbirimize..
proje amacına ulaşıyo bence..
ne güzel oldu diyorum yani..=)
umarımm heepp böyle kalırız..=)
nihaaaann çok çok istedi yazmamı=)
teşekkür ediyorum herkese..
sevgilerrrr=))
G.

Hiç yorum yok: