Gelecek için Hayaller

Evet uzun süredir (3.devrenin yavaş yavaş bitiyor olmasıyla) hep projenin bitişinin yazılarını okuyoruz. Gerçekten ve gerçekten çok üzülüyorum ben de derslerin bitmesine. Hatta Nefin hocaların havaalanına gitmek için taksiye bindiklerinde vedalaşmak, teker teker teşekkürler.. hepsi tam acıklı film sahneleri gibiydi benim için.. :)

Zaten 1. devre bir tanışma alışma evresiydi. 2'de ise bir avid geldi hayatımıza:) Ve bir baktık, 3'deyiz. Şimdi düşünüyoruz neler neleer yaşadık.. Neler düşündük, kimler geldi gitti, kimlerle tanıştık.. Hissettiklerimiz, yapmak istediklerimiz.. 3. devre bittikçe bunlar birer anı oluyor teker teker..

Ama bir de işin iyi yanı var ki artık yaptıklarımızı gösterme zamanıı!
Şubat ayında yapılacak olan ve tüm öğrecilerin katılacağı workshopımız heyecanla bekleniyor. Orada diğer tüm öğrencilerle tanışmak.. Herkesin filmini seyretmek.. Vee gideceğimiz festivalleer. Düşünemiyorum ne kaadar güzel olacak. Şu ana kadar yaşadıklarımız ne kadar güzelse eminim yaşayacaklarımız da öyle olur. Vayy be diyorum, film eğitimini almışız, çekimler-montaj bitmiş.. Şimdi festivallerden bile bahsetmeye başlamışım:)) Bunların hepsi hayal gibi.. Ama zaten hep hayaldi bunlar.. Bakıyorum, teker teker gerçekleşmiş. Ve her hatırladığımda bana ne kadar şanslı olduğumu hissettirecek kadar güzeller.

Hiç yorum yok: