sponsor vakaları!

Selamlar arkadaşlar!
=)
umarım herşey iyidir..=)
sizinle paylaşmak istediğim bir kaç tane yaşadığım sponsor vakası var=) umarım sizinde vardır..paylaşssak hep beraber güzel olur..=)
olay Antakya'da ki kameraları -eşyaları- koyduğumuz yerde gerçekleşti..
Zafer Gazetesi'nde otururken.. oradaki muhabir abilerin az sonra Türkiye Partisi
İstanbul görevlilerinin gazeteyi ziyaret edeceğini duydum.. 5 dakika sonra 2 bayan 2 bay gelip karşımda partilernin yeni kurulduğunu neden kurulduğunu amaçlarını kısaca anlattılar..Konya Milletvekili Ahmet Işık Beyin sürekli söylediği 'Bizim partimizin amacı gençleri ve bayanları her alanda daha aktif hale getirmek!
ee sen bunu söylersen bende başlarım derdimi anlatmaya..
oturdum..
projemizi anlattım..=)
amacımızı anlattım=)
gereksinimlerimizi anlattım=)
ve sonrada bombayı patlattım!!
BİZE SPONSOR LAZIM!!
Ahmet Bey önce bi durdu..:D:D anlamaya çalıştı..mırın kırın etti..:D kurduğu cümle aynen şuydu..'Partimiz bu konuda birebir sponsor olamaz fakat akşama katılacağımız toplantıda bu konuyu katılımcı olan iş adamlarına birebir bildireceğim..'
fakat muhabir abilerimizin gözleri çok farklı bir biçimde bana bakıyordu..-bu kız deli mi?-
filmimizin çoğunu tamamlamış olabilriiz..ama bunun müzikleri var,eksik olan sahnelerin çekimi var.. ondan dolayı tüm yüzsüzlüğümle bunu yaptım..=)
utandımmı hayır!!:D:D
amacımız gençleri her konuda aktif hale getirmek değilmiydi??
tamam..öyle..
mailleri bekliyorum bakalım sponsor arayışları sonucunda daha neler görücez:D
ayrıca eminim.. Caner'inde Sponsor hikayelerini dinlemeden ölmek istemezsiniz..=)
CANERRRR!!!

ufacık bişydi..=)ama paylaşmak istedim..=)
teşekkürlerr...
hoşçakalıınn!!!

=)

Hiç yorum yok: