Sponsor Anıları...(Sivas kazan ben kepçe)

Arkadaşlar sponsorluktan açmışken konuyu birkaç şey yazmak istedim...Grup olmuşuz;ne çekeceğimize karar vermişiz(sonra değişti ama olsun)tek eksik bir sponsormuş gibi hissettiğim dönemler(serde prodüksüyonluk varya inat ettim illa bulmam lazım)yaklaşık üç ay oldu ama dün gibi taze anıları...Uykusuz geceler, olur olmaz dalıp gitmeler,her canlıyı yürüyen sponsor gibi görmeler tam çıkmaza bağladığım zamanlar(itiraf ediyorum insanları yürüyen sponsormuş gibi görmek dışında normalinde de böyleyimdir)...
Sivas kazan, ben kepçe kaynıyorum...Adım atmadığım yer projeyi anlatmadığım insan kalmıyor...Olacak gibi değil;film çekeceksinizde ne olacak der gibi bakıyorlar gözlerime,kimiside daha açık sözlü direkt söylüyor(sinema kariyerime başlamadan son vermenin sınırlarında dolanıyorum)...Ama vaz geçmek olmaz...
İnatçı olmamım ve çenemin, çokta olmasa iyi laf yapmasının ilk defa faydasını görüyorum ve kocaman bir firma bize yeşil ışık yakıyor...
Hemen kabarık bir dosya hazırlayıp;kapılarına dayanıyorum.Halime acımış olacaklarki,birkaç dilekçe ve teferruattan sonra parayı verecekleri günü bana bildiriyorlar...
Uzun süren bekleyiş bitiyor;parayı belirtilen saatte alıyorum ve kalan zaman içerisinde Sivas'ta ki tek sponsorlu ekip olarak yola devam ediyoruz...
NOT:Acı bir gerçek ki, acemi olmasam aldığımız paranın iki katı bir parayı dahi verebilirlerdi...
Sanata ve sinemaya tereddütsüz destek oldukları için;Sivas Ticaret ve Sanayi Odası'na sonsuz teşekkürler...(birde beni daha fazla uykusuz bırakmayıp,Sivas sokaklarında gezdirmedikleri için)
Miyase ASLANTAŞ...

Hiç yorum yok: