3. devree

Bundan tam 11 saat sonra 3. devre için Nefin Hocalarla görüşmüş olacağıııızz. :)

3. Devrede neler yapacaığımı çook merak ediyorum, filmimizin yavaş yavaş son halini almasını sağlıyoruz ve filmimizin son halini çook merak ediyorum. Herkesin filmini merak ediyorum, diğer şehirdekileri merak ediyorum.. Nefin Hoca'nın kendi belgeselini de çook merak ediyorum.

Bu yazıyı yazıyorum çünkü Antakya-Gaye'yle konuşmak daha da heycan yapıyor. Çünkü şu anda ona da söylediğim gibi üzüntünün bende garip bi etkisi oluyor, heycan.

Bittikten sonra etkisini uzun süre üzerimden atamadığım ve -o kadar güzel geçiyor ki- sürekli birilerine anlatma ihtiyacı duyduğum derslerin son devresinin tam 11 saat sonra başlıyor olması, heyecandan ölüyorum. Çünkü üzülüyorum.

Bi dahaki yazı da 3. devre biter bitmez olsun ki bittikten sonra neler hissedeceğim bakalım..

Hiç yorum yok: