The Summit-1

Bugün Summit'in ilk günüydü!!
Artık Belgrattayız! Bundan önce Bela Crkva'da Film Campimiz vardı. Gerçekten orayı özlemeye başladım bile!! (Film Camp hakkında daha sonra yazacağım..)

Bugün summit'te 7 issues (-poverty, -youth, -womens rights, -environment, -violence, -discrimination, -health) hakkında minik workshoplarımız oldu. Ama daha önce tanışma oyunları oynadık, harikaydı!! Burada İngilizce, Sırpça, Türkçe, Yunanca, Japonca, Korece, İspanyolca konuşuluyor!! Bu nedenle herkesin ismini öğrenmek de çok zor! Ama çok eğlenceli çünkü mesela yemeklerde en az 5 dilde afiyet olsun diyoruz birbirimize!!

Ben yoksulluk, kadın hakları ve gençlik'i seçtim. Bakalım yarın öğreneceğim hangi konuda film çekeceğimi! Gerçekten çok heyecan verici!! Buraya gelmeden önce 1 filmim vardı, dönerken 3 olacak!!
Workshoplardan sonra ise Summitin açılış töreni vardı. İlk filmim Close Your Eyes gösterildi! İnanılmaz güzel bir gösterimdi!! Gösterimden sonra herkes tebrik etti ve ben tabi ki mutluluktan ölecektim!
Özellikle 'Gelecekte çok iyi bir filmmaker olacaksın'ı duyunca mutluluktan durmadan ağlamak istiyorum.
Ama hala inanamıyorum, bu yaşadıklarım gerçek mi?? Burada yalnız başımayım, hiçbirşey düşünmüyorum, sadece birşeyler öğreniyorum, film çekiyoruz. Aman Allahım tam bir Ütopya!!

Not: İnternete gitmek sıkıntılı oluyor ama bir şekilde her summitin her günü yazacağım!

Hiç yorum yok: