Festivaller

Projenin en güzel kısmını yaşıyoruz sanırım,
filmler bitti, sırada festivaller!
Ama malesef Boğaziçi'ndeki gösterime gidemedim.
Hala çok üzülüyorum. Hele de facebook'daki Yıldız Kenter fotoğrafını gördükten sonra...
http://www.mafm.boun.edu.tr 'de müthiş bir yazı var..Okuyunca çok gurur duydum, projeyle, filmlerimizle, Nefin Hocayla..
Film çekmiş olmanın en güzel yanı, festivallere katılmak...
Ama neyse ki Pera müzesinde bir daha gösterimimiz olacak ve Reha Erdem de gelecek.
Bu biraz telafi edecek sanırım.
Bunu yanında Müthiş bir haber var!
Amerikalı öğrenciler Ankara festivali sonrasında Konya'ya uğrayacaklar!
Veee bu sefer de biz onların host-family'si olacağız!
Gerçekten çok seviniyorum onların bizi ziyaret etmesine, çünkü hepsini çok özledim.
Kimmy, Amanda, Jessy, John..
Ama keşke Megan da gelebilse, onsuz çok daha az eğlenicez malesef...
Sadece onlar değil tabi ki, herkesi özledim.. Sadece telefonla konuşmak yetmiyor artık.
Bu yüzden Nefin Hocam'a sesleniyorum, daha çok festival olsun, daha çok görüşelim! Hem de daha çok kişiye seyrettirelim filmimizi, tüm Türkiye, tüm Amerika seyretsin bizim filmlerimizi!

Hiç yorum yok: