sonaaa doğğruuu=)

selamlarr!!
ben Antakya'dan Gaye.. umrım herşey yolundadır sizdee=)
biraz önce Nefin hoca aradı ve sona yaklaştığımızı belirten cümlecikler kullandı=)
acayip hisettim ben=) daha bi kaç gün önce yolladım sanki başvurumu.. ama şimdi bitişe geliyoruz..bi yandan-evet kabul ediyorum- üstümüzdeki o kocaman yük kalkıcak.. hepimizz bi ooohhh bee diycez..=) ama bi yandanda mükemmel günleri hatırlayarak üzülcez..=) sona doğru gelirken herkes bişiyler bişiyler diyo.. projeyi eleştirenler..projeye katılmayasaydık keşke diyenler var..fakat ben diyorumkii iyiki katılmışım bu projeye...iyiki;
artık idolüm haline gelen Nefin Dinç'i tanımışım,
mükemmel şeyler öğreten Koray abimizi tanımışım,
biricik artisimiz Ömer abimizi tanımışım,
sevgili Damlayı tanımışım,
ankara itibariyle...-iyiki-
bjk'li deli insan Gökhan Akdoğan'ı
biricik amcam sayın Zafer Barış Toker'i
o'nun o olduğunu biliyodum=) canımmm miyase'mi
sayın İmece'yi=)
sevgili Muhammet Kuşçu'yu..
kabul etmesende arkadaşıma benziyosun kürşat..=) kürşat'ı
güzeller güzeli elif'İ =) (kasap)
sevgili evin sevgi'yi
güzel insan Cüneyt Medetoğlunu
ayrıca konya ekibini,artvin ekibini veeeeee unutmadımmm tabikii caaanııımmmm biitanem Nihan'ı
TANIMIŞIM!
kesin unutuum birilerinii..=)
proje bana çok çok şey kattı..
hayatımın anlamını buldum..=)
ne olurum ben ne okurum derken sinemada bikezz bikezz daha karar kıldım..
ayrıca çok farklı insanlara ulaştım..mutlu oldum..=)
herkeseeeee herşeyeeee çookk çookk teşekkür ederimm=)
görüşmekk dileğiyle...=)

hoşçakalınnn!!

=))

2 yorum:

Zeynep Nihan Yami dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zeynep Nihan Yami dedi ki...

Gayecim benim canıım, bu kadar iyi anlaşıyoruz çünkü duygularımız karşılıklı, proje için de arkadaşlık için de kesinlikle aynı şeyleri düşünüyoruz. Zaten proje içinde benim en büyük kazançlarımdan biri çok iyi arkadaşlık kurmak:))Şu ana kadar en fazla telefonla konuşmuş olsak da samimiyerimize fazlasıyla güveniyorum:) Umarım en kısa sürede yüzyüze tanışmış oluruz:)) Yazdıkların gerçekten çok güzel, her zaman başarı-şans bizimle olsun, hayallerimiz gerçekleşir umarım:) çok iyisin sen:)