Sona Gelirken...

Herkese merhabaaa =) ben Mardin'den Evin Sevgi... Yazılanları görünce birden bende de bi yazma isteği uyandı nedense :) bir şeyler paylaşmak istedim sizlerle. Çekimlerin son aşamasına geldik hatta neredeyse sadece iki çekim kaldı. Şimdi sıra kurgudaaa. Çekimler sırasında çok güzel şeyler yaşadık. Biz bir belgesel çekiyoruz Mardin'de sinemayla ilgili ve bunun sayesinde birçok yönetmenle tanışma fırsatımız oldu burdaki 4. uluslararası film festivali sayesinde. Hem yabancı yönetmenlerle hem de yerli yönetmenlerle tanıştık ve söyleşi yaptık. Çok güzel şeyler söylediler ve çok güzel dileklerde bulundular bizler için. Belgeselimizi çekerken film festivalinin denk gelmesi gerçekten büyük bi şans oldu bizim açımızdan. Dün halkın her kesiminden insanların suretlerini ve Mardin'in sokaklarını çekebilmek ayrıca insanlarla sinema hakkında konuşabilmek için sabahleyin elime kameramı alıp sokaklara attım kendimi :)) çok güzel vakit geçirdiğimi söylemeden edemicem =) insanların durup durup hangi kanaldan geldiniz diye sormaları ve benim her sorana tek tek açıklama yapmam hem zevkli hem de yorucuydu :) bu arada çekimler dışında bir şey daha var söylemem gereken. Ankara'daki workshop... Belki de hepimizin hayattaki en güzel deneyimi oldu ve iyi dostlukların başlangıcı tabiiki de... Şimdi hepimizin tek bir derdi var biliyorum filmlerimizi başarıyla bitirmek. Umarım hepimiz iyi filmler yaparız ve bu proje bizim için belki de yeni sayfalar açmamızı sağlar. Herkese filmlerinde başarılar... Tekrar görüşmek ümidiyle ((:

1 yorum:

Zeynep Nihan Yami dedi ki...

Gayecim benim canıım, bu kadar iyi anlaşıyoruz çünkü duygularımız karşılıklı, proje için de arkadaşlık için de kesinlikle aynı şeyleri düşünüyoruz. Zaten proje için benim en büyük kazançlarımdan biri çok iyi arkadaşlık kurmak:))Şu ana kadar en fazla telefonla konuşmuş olsak da samimiyerimize fazlasıyla güveniyorum:) Umarım en kısa sürede yüzyüze tanışmış oluruz:)) Yazdıkların gerçekten çok güzel, her zaman başarı-şans bizimle olsun, hayallerimiz gerçekleşir umarım:) çok iyisin sen:)