Son Tango'dan Seçmeler...

Bu gün itibariyle üçüncü evreyi tamamlamış bulunuyoruz içim bir acayip.(ağlayıp karizmayı çizdirmemek için kendimi zor tuttum)
Bir rüya gibi başlamıştı bu evremiz ama az kaldı kabusa dönüyordu...ilk gün, tüm ekiplerin filmlerini izliyoruz ve değerlendiriyoruz.Sıra bizim filmmimize geldi;ben ölüyorum heyecandan, ne diyecekler nasıl bir yorum getirecekler diye...İzliyoruz ve Nefin Hocam arkasını dönüp "Çok güzel bir belgesel olmuş,bunu izledikten sonra belgeselin gücünü bir kez daha anladım"diye gözümüzün içine bakıyor ve "Hadi eleştirin diye devam ediyor"?.Bende tam bir heyecan patlaması yaşandıktan sonra kem küm etmeye başlıyorum(Devamında da"Ciddi misiniz Hocam" diye absürt bir soru geliyor)Bu müthiş başlangıçtan sonra olanlar ertesi gün oluyor.Basın toplantısı öncesi ve sonrasında yaşananlar son dört günümüzü kabusa çeviriyor.Söz basın toplantısından açılmışken,Sivas'taki Basın mensuplarımıza bazı şehirlerimizde ki gibi,sırf işgüzarlık olsun diye çalışmadıkları için Atölye'nin ilk gününden beri bizi destekler nitelikte tutum sergiledikleri için teşekkür ediyorum.Bu anti parantezden sonra üçüncü evrede ki maceralarımıza geri dönelim.Basın toplantımız bitiyor ve bir müziği kaydedip capture ediyoruz.Nefin Hocam açıyor bizim klasörü;ve o anda oluyor olanlar.Hiç bir kaset numarasını girmemişiz.(Bu cümlenin açıklaması.Her şeyi sil baştan yapmamız gerekiyor ve sadece iki günümüz var)İnanamıyoruz olanlara,kendimize kızıyoruz ama tam bir ekip ruhuyla tüm capture ve belgeselimizin kurgusunu, yeni baştan yapıp yetiştiriyoruz...
Veee, vakit ayrılık vaktidir diyor saatler,bu son tangoydu ve bitti diyor.(yer yer saat kendinden nefret ettirme konusunda ısrarcı)ayrılmadan önce birdeğerlendirme söyleşisi yapıyoruz.Ordaki cümlelerimi aynen aktarıyorum...Bu atölyede olmaktan mutluyum,bu ana kadar çok şey öğrendim.Bir sürü insan tanıdım,arkadaş edindim.İyiki de başvuru süresini uzatmışınız Hocam vs.(ben ek sürede başvurmuştum)
Bu yazının sonunun nereye varacağını biliyorum o yüzdenn kısa kesmekte, oturduğum bilgisayarın güvenliği açısından fayda var...
Emeği olan herkese sonsuz teşekkürler.
Miyase ASLANTAŞ...

Hiç yorum yok: